Strona Główna nasz DOM
www.netparafia.pl

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat

Poprzedni temat «» NastÄ™pny temat
Niedziela, 15 lipca 2012
Autor Wiadomość
karino09
Ania


Miejscowosc: Lublin
WysÅ‚any: 14 Lipiec 2012, 20:55   Niedziela, 15 lipca 2012

15 LIPCA 2012
XV niedziela zwyk³a


Dzisiejsze czytania: Am 7,12-15; Ps 85,9-14; Ef 1,3-14; Ef 1,17-18; Mk 6,7-13


(Am 7,12-15)
Amazjasz, kap³an w Betel, rzek³ do Amosa: Widz±cy, id¼, uciekaj sobie do ziemi Judy! I tam jedz chleb, i tam prorokuj! A w Betel wiêcej nie prorokuj, bo jest ono królewsk± ¶wi±tyni± i królewsk± budowl±. I odpowiedzia³ Amos Amazjaszowi: Nie jestem ja prorokiem ani nie jestem uczniem proroków, gdy¿ jestem pasterzem i tym, który nacina sykomory. Od trzody bowiem wzi±³ mnie Pan i rzek³ do mnie Pan: Id¼, prorokuj do narodu mego, izraelskiego!

(Ps 85,9-14)
REFREN: Oka¿ sw± ³askê i daj nam zbawienie

Bêdê s³ucha³ tego, co mówi Pan Bóg:
oto og³asza pokój ludowi i ¶wiêtym swoim.
Zaprawdê bliskie jest Jego zbawienie
dla tych, którzy siê Go Boj±,
i chwa³a zamieszka w naszej ziemi.

Spotkaj± siê ze sob± ³aska i wierno¶æ,
uca³uj± siê sprawiedliwo¶æ i pokój.
Wierno¶æ z ziemi wyro¶nie,
a sprawiedliwo¶æ spojrzy z nieba.

Pan sam obdarzy szczê¶ciem,
a nasza ziemia wyda swój owoc.
Przed Nim bêdzie kroczyæ sprawiedliwo¶æ,
a ¶ladami Jego kroków zbawienie.

(Ef 1,3-14)